Friday 28 August 2015

Gambar Baby Jaclyn Victor

Jaclyn Victor berkongsi gambar cahaya mata sulungnya yang berumur empat hari di laman Instagram miliknya sebentar tadi. Jaclyn, 37, berkata beliau dan suami memilih nama Jonah Josiah Rivera buat anak mereka itu.

Gambar Baby Jaclyn Victor

Jaclyn menerusi laman Facebook miliknya pada Khamis memberitahu, beliau masih belum menetapkan nama buat bayi lelaki yang dilahirkan dengan berat 3.48 kilogram di sebuah hospital swasta di ibu negara.

Jaclyn atau lebih mesra dengan sapaan Jac berkahwin Shawn Rivera, 41, yang juga anggota kumpulan R&B Az Yet pada 19 Julai lalu di The First Unitarian Church of Philadelphia, Amerika Syarikat.

Majlis berkenaan hanya dihadiri oleh keluarga dan teman rapat kedua-dua belah pihak. Sementara itu, Jaclyn turut memberitahu beliau dan suaminya gembira dengan kelahiran anak mereka dan menyatakan beliau dan bayinya berada dalam keadaan sihat serta memilih untuk berehat secukupnya untuk tempoh beberapa bulan ini.

"Saya dan suami sangat gembira untuk mengumumkan kelahirannya. Saya dan bayi dalam keadaan sihat. Terima kasih atas ucapan dan doa semua untuk bayi kami," katanya.

sumber
http://ift.tt/1PC09Sc

from PenPanas

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

statistics

Contact

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Copyright © Pen Panas
Design by Nazmi | Published for PenPanas